پیامک های جدید2
نوشته شده توسط : arman

 

آنقدر در زندان مهرت شلوغ میکنم تا منو بفرستی انفرادی قلبت...

************************

چراغا رو خاموش کنید می خایم بریم کربلا وقتی چراغا رو روشن می کنن همه ساک بدست ایستاده میگن شما ترکین میگن ما لریم ترکا توی اتوبوس هستن!

************************

اتل متل توتوله حال عزیزم چه جوره این روبخون یادم کن لبخند بزن شادم کن.

************************

در این دنیا که همه چیزم دروغ بود تنها چیز راستم تقدیم به تو باد.

************************

اگر از کنار خر رد شدی ارار کرد بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده.(بهت تبریک می گم-خیلی به هم میاین)

************************

اگر با گریه دریایی بسازم اگر با خنده رویایی بسازم اگر خنده در من شود فراموش اگر گریه شود با من هم آغوش تو را هرگز نخواهم کرد فراموش...

************************

زن مثل ویروسه،اگه وارد زندگیت بشه:

 میکنه search 1.جیبهاتو

 میکنه delete 2.پولات

 میکنه Edit 3.خانوادتو

 میکنه  cut 4.ارتباط با دوستاتو

 میکنه cancel 5.خوشیهاتو

میکنه! Hang مخت  6.آخرش هم

 

************************

یه قورباغه با زنبور ازدواج میکنه قورباغه به زنبور میگه:قورقورقورقوربونت برم زنبور میگه وظ وظ وظ وطیفته.

************************

عزیزم ببین به زورم که شده میخوام بکنمت...

.

.

.

.

.

.

.

توی قلبم!!

 

************************

محبت از درخت آموز که حتی سایه از هیزم شکن هم بر نمیدارد.

************************

ماهی اگه از آب جدا بشه فنا می شه:من ماهی ام تو آبی،فدات بشم الهی!

************************

از وزارت کشاورزی مزاحمتون می شم.شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید!

************************

می دونی تک زنگ در تلفن همراه چیه؟

.

.

.

با خبر شدن دو گدا از هم!!

************************

سلام،ما امشب شام میایم خونتون.

(ستاد ایحاد رعب و وحشت در فامیل)

************************

تو دنیا یکی هست که فقط به خاطر تو نفس می کشه.اونم دماغته!

************************

اتل متل پری وش دلم برات رفته غش چه با پیام چه با تک دوست دارم وروجک@!

************************

دنیایی که پرنده هاش شاعر میشند اسب هاش عاشق میشن لاک پشتهاش پرواز میکنن چه اشکالی داره گاوهاش پیام بخوانند.

************************

میدونی فرق تو با راه چیه؟؟؟
.
.
راه رو باید بری تا به آخرش برسی اما تو خودت آخرشیییییی!!!

************************

//////////////\\\\\\\

         (< @ @> )
.....o00……………00o…......
این عکس رو وقتی داشتی دختر همسایه رو دید میزدی ازت گرفتن....واقعا که....از تو بعید بود!

************************

اگر روزی مرا کردی فراموش
سرت را می کنم در دیگ آبگوشت
اگر روزی برایت گریه کردم
بدان قبلش پیازی رنده کردم.

************************

ای که از درد دلم باخبری !!!... قرص دل درد مرا کی می خری ؟

************************

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن /اس ام اس  تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن

************************

آرزو دارم عمرت مثل دستمال کاغذی دستشوپی باشه
سفید و مفید و دراز

************************


:: بازدید از این مطلب : 1394

|
امتیاز مطلب : 211
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: